Augmented reality en motion tracking voor live preview bril

Charlie Temple bied de mogelijkheid om via de website live een bril te passen via je webcam en een 3D motion tracked AR model van de bril die je hebt uitgezocht. Deze techniek kan ook worden gebruikt in een HTML5 Digital Out Of Home advertentie. Hierdoor kunnen mensen die naar het scherm kijken het nieuwste model bril of zonnebril passen. Na het passen wordt een QR-code weergegeven waarin een kortingscode staat. Bij het scannen komt de persoon direct op een landingspagina met de juiste bril, opties en prijs ingeladen. Hierdoor kan de persoon snel de bril bestellen, maar kan Charlie Temple deze persoon ook blijven targeten op andere media door middel van retargeting in de landingspagina.

Een alternatieve versie kan ook zijn dat je iedereen die voorbij loopt automatisch via AR een bril opzet. Dan hoeft de kijker zelf geen handeling te doen en valt het wel extreem veel op.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print

Augmented Reality DOOH is mogelijk door:

We hebben helaas geen exploitanten kunnen vinden...

DSlab is jouw partner in
DOOH5 creatie ontwikkeling!

Advies aanvragen.

DOOH5.nl is een initiatief van:

Blijf op de hoogte.

DOOH5.nl is een initiatief van: