Tijdens het WK vrouwenvoetbal heeft ING de DOOH schermen van Exterion Media ingezet. Voor de wedstrijd werd er afgeteld naar de aftrap, tijdens de wedstrijd werd de livestand vertoond maar ook de doelpunten en wie er scoorde werd omgezet in dynamische beelden.
ING heeft tijdens de WK Vrouwenvoetbal een DOOH-campagne bij ExterionMedia laten lopen. Op digitale schermen op NS-stations en in winkelcentra kwamen belangrijke momenten uit het toernooi voorbij.
Vóór de wedstrijd werd er live afgeteld naar de aftrap. Tijdens de wedstrijd werden middels een gekoppelde live feed, realtime-updates getoond. De tussenstand, maar ook de doelpunten van Nederland én wie er heeft gescoord werden allemaal meteen omgezet in dynamische beelden. Zo werd tijdens de wedstrijd tegen Zweden bijvoorbeeld de winnende treffer van Jackie in de 99e minuut getoond. Aanvullend draaide na afloop de eindstand van de wedstrijd.
De campagne is het meest opgevallen onder voetbalfans (helft van de doelgroep). Met name de dynamische uitingen krijgen een hogere waardering onder liefhebbers, deze groep maakt ook bij de dynamische uiting meer de koppeling met ING.