Live social posts van kledingmerk hashtags in de buurt

Voor H&M haalt de dynamische HTML5 ad alle hashtag foto’s van Instagram op, voor in de feed van de Digital Out Of Home 5 video . Voordat we de inhoud van deze posts laten zien. Worden ze gefilterd door Google Vision AP. Hierdoor voorkomen we dat er gekke of verkeerde content wordt weergegeven. Vervolgens kijkt de advertentie in de metadata op welke locatie de foto is gemaakt en zetten dit in de feed. De HTML5 advertentie leest vervolgengs uit op welke locatie het scherm staat waar het wordt afgespeeld. Vervolgens laat het posts uit de buurt zien van H&M. Relevanter kun je niet zijn met bevestiging van andere mode liefhebbers.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print

Data Driven DOOH is mogelijk door:

DSlab is jouw partner in
DOOH5 creatie ontwikkeling!

Advies aanvragen.

DOOH5.nl is een initiatief van:

Blijf op de hoogte.

DOOH5.nl is een initiatief van: