Screen-to-screen interactieve game Digital Out Of Home

Azerion blijft bouwen aan de game Governor of Poker en gaat mainstream met onder andere een interactieve Digital Out Of Home campagne. Door de creatie met HTML5 in te zetten is het mogelijk om een demo versie te ontwikkelen die een speler van DOOH scherm A kan spelen tegen een speler van DOOH scherm B. Deze schermen kunnen overal ter wereld staan en zelfs in verschillende talen het interface laten zien, terwijl mensen spelen tegen iemand aan de andere kant van de wereld.

Dit concept is beter geschikt voor een merkactivatie waarbij de doelgroep zelf de tijd kan bepalen dat er gespeeld wordt of er moet voor DOOH een campagne worden ingekocht waarbij een video steeds lang in beeld blijft staan.

Natuurlijk kan een dergelijk game concept ook worden opgezet voor een merk dat niet draait om games, maar met een interactieve game een product of merk willen promoten. Omdat de game in HTML5 zal worden gebouwd is de vertaling naar Advergames (game in een online banner) snel en goedkoop gemaakt.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print

Interactie DOOH is mogelijk door:

DSlab is jouw partner in
DOOH5 creatie ontwikkeling!

Advies aanvragen.

DOOH5.nl is een initiatief van:

Blijf op de hoogte.

DOOH5.nl is een initiatief van: