Creëer urgentie voor donaties tijdens een ramp met live data

Op een Digital Out Of Home scherm worden recente video’s getoond van een ramp ver van ons vandaan. De video’s worden opgehaald vanaf een media server, maar kunnen ook van Social media kanalen afkomen die door Google Vision API gefilterd worden op heftige content. De video heeft als overlay, data driven informatie zoals: aantal vermiste personen, dodenaantal, breaking news titels, etc. Op deze manier toon je de realiteit aan onze kant van de wereld en schep je urgentie.
Vervolgens toont de DOOH5 campagne een QR-code die naar een donatie pagina verwijst. Of nog sneller, een QR-code naar een betaallink om zo een donatie te doen.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print

Data Driven & Interactie DOOH is mogelijk door:

DSlab is jouw partner in
DOOH5 creatie ontwikkeling!

Advies aanvragen.

DOOH5.nl is een initiatief van:

Blijf op de hoogte.

DOOH5.nl is een initiatief van: