Live McDonalds branded weersvoorspelling op DOOH5 scherm

Om deel te nemen aan het favoriete gespreksonderwerp van Groot-Brittannië, veranderde Leo Burnett Londen het McDonald’s-menu in weerpictogrammen om de live temperatuur en 5-daagse voorspellingen weer te geven. Een ongeopende burger vertegenwoordigt bijvoorbeeld de zon, terwijl een omgekeerde doos friet regen betekent. Er zijn acht verschillende pictogrammen om te laten zien hoe variërend het weer in april kan zijn.
Op 26 april liep de dynamische campagne drie dagen met mediaplanning en -boeking door OMD en Talon, productie door Grand Visual en campagnebeheer en distributie via OpenLoop.
https://grandvisual.com/mcdonalds-weather-reactive-dooh-summer/
https://grandvisual.com/mcdonalds-launches-weather-reactive-outdoor-campaign/

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print

Data Driven DOOH is mogelijk door:

DSlab is jouw partner in
DOOH5 creatie ontwikkeling!

Advies aanvragen.

DOOH5.nl is een initiatief van:

Blijf op de hoogte.

DOOH5.nl is een initiatief van: